Долаємо вади мовлення разом

Досвідом роботи з дітьми, які мають важкі мовленнєві вади поділилися вчителі – логопеди на районному методичному об’єднанні, який відбувся на базі ЗОШ І,ІІ,ІІІ ст. №2 м.Радехів, а саме: Ткачук Н.І. (вчитель – логопед логопедичного пункту при ЗОШ І-ІІІ ст.№1 м.Радехів), Клочко М.Я. (вчитель – логопед логопедичного пункту при Нововитківській ЗОШ І-ІІІ ст.), Забульська Г.В.(вчитель – логопед логопедичного пункту при Лопатинській ЗОШ І-ІІІ ст.), Коць Г.В. (вчитель – логопед логопедичного пункту при Стоянівській ЗОШ І-ІІІ ст.), Наливайко В.І. (вчитель – логопед логопедичного пункту при Павлівській ЗОШ І-ІІІ ст.), Ліщук Г.В. (вчитель – логопед логопедичного пункту при Вузлівькій ЗОШ І-ІІІ ст.), Шевчук О.М. (вчитель – логопед логопедичного пункту при Оглядівській ЗОШ І-ІІІ ст.), Суднік Н.А. (вчитель – логопед логопедичного пункту при Миколаївській ЗОШ І-ІІІ ст.), Булавчук О.В. (вчитель – логопед логопедичного пункту при ДНЗ №3 м.Радехів). Корекційну роботу по темі: «Артикуляційна гімнастика при дизартрії» презентувала молодий спеціаліст, вчитель – логопед логопедичного пункту при ЗОШ І,ІІ,ІІІ ст. №2 м.Радехів Тарнова Н.Я. Присутні на занятті з цікавістю спостерігали за тим, як діти – логопати вправно, старанно виконували різні завдання артикуляційної гімнастики. Всі види роботи проходили в цікавій ігровій формі, ритмічно і обов’язково перед люстерком. Дитячі язички оживали, ставали казковими героями і подорожували у захоплюючий світ логопедії. Із чотирьох років дитина на занятті працює перед люстерком, щоб самостійно контролювати рухи язичка, губ, щелеп. Украй потрібними є вправи з об’єднання рухів язика й губ, оскільки в ході вимовляння звуків ці органи діють разом. Системне виконання артикуляційних вправ дає змогу покращити кровопостачання мовленнєвих органів і їх іннервацію (нервовопровідність), зміцнити м’язову систему язичка, губ, щік, м’якого піднебіння. Такий вид роботи дає можливість підготувати дитину до правильної вимови звуків. Адже вдосконалення мовлення дитини, збагачення її словника є невід’ємною складовою процесу засвоєння нелегкої шкільної програми навчання у початкових класах. З досвіду роботи можна зробити висновок, що дітям різноманітні види вправ на логопедичних заняття подобаються, вони виконують їх охоче, залюбки, сприймаючи це як елементи гри.

Кiлькiсть переглядiв: 505

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.